POLITYKA PRYWATNOŚCI easyCALL.pl

1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przez easyCALL.pl SA. w rozumieniu przepisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Równocześnie opisuje uprawnienia, które przysługują w związku z ich przetwarzaniem.

2. Polityka prywatności easyCALL.pl SA obowiązuje wszystkich Abonentów easyCALL.pl, a także wszystkich Użytkowników odwiedzających nasze strony internetowe (tj. easycall.pl. ekotel.pl, wirtualnacentraladlafirmy.pl, darmowynumer.pl, easykontakt.pl) jak również korzystających z naszych aplikacji mobilnych, którzy mogą, ale nie muszą być Abonentami easyCALL.pl SA

3. Właścicielem wymienionych powyżej stron internetowych i jednocześnie administratorem danych jest easyCALL.pl SA z siedzibą w Warszawie (02-403) przy ulicy Pianistów 2, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 266296, NIP 7010049750, REGON 140738830. Kontakt do inspektora danych osobowych: iod@easycall.pl.

4. Dane osobowe, które pozyskiwane i przechowywane są przez easyCALL.pl SA tj. informacje umożliwiające identyfikację i kontakt z Użytkownikiem i Abonentem (takie jak: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, nazwę użytkownika itp.) przetwarzane są tylko w zakresie niezbędnym do celów technicznych oraz do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy, komunikacji oraz zapewnienia mu jak najwyższej jakości świadczonych usług.

5. Użytkownik ma prawo wglądu do przetwarzanych danych w każdym czasie, jak również prawo do ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

§ 1. JAK ZBIERAMY DANE?

1. easyCALL.pl zbiera dane osobowe Użytkowników stron internetowych zainteresowanych ofertą i usługami easyCALL.pl SA jak również dane Abonentów usług telekomunikacyjnych uzyskane przy zawieraniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

2. Dane osobowe zbierane są w szczególności w przypadku

  • a) subskrypcji biuletynów informacyjnych (Newsletter)
  • b) zgłoszenia zainteresowania usługami poprzez podanie danych do kontaktu w formularzach umieszczonych na stronach internetowych easyCALL.pl
  • c) rejestracji kont Użytkownika i Klienta (abonenta) w serwisach i aplikacjach związanych z usługami świadczonymi przez easyCALL.pl SA
  • d) zawarcia i wykonywania umowy łączącej easyCALL.pl i Abonenta

3. Podczas korzystania ze stron internetowych easyCALL.pl mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

§ 2. CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

1. Dostarczanie produktów i świadczenie usług – tj. zawarcia i wykonania umowy łączącej esayCALL.pl z Abonentem.

2. Wykonywanie ciążących na Operatorze telekomunikacyjnych obowiązków prawnych, tj. fakturowanie i przechowywanie dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje, zapewnienie bezpieczeństwa sieci zgodnie z przepisami PT (prawa telekomunikacyjnego) oraz innych obowiązków prawnych wynikających z PT

3. Wykrywania nadużyć oraz ich zapobiegania aż do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z Umowy

4. Dochodzenie i ustalania oraz obrona roszczeń wynikających z Umów z Abonentami

5. Marketing bezpośredni– dotyczy bezpośredniego oferowania produktów i usług znajdujących się w ofercie easyCALL.pl SA w tym prowadzenie konkursów związanych z ich promocją

6. Dokonywanie oceny wiarygodności płatniczej

7. Wsparcie obsługi klienta, w szczególności poprzez informowanie o awariach i złożonych reklamacjach

8. Profilowanie, czyli zautomatyzowana analiza danych Abonentów i lub Użytkowników celem ustalenia ich preferencji, tj. ustalenia którą ofertą będą najbardziej zainteresowani. W tym prowadzenie profilu klienta.

9. Prowadzenie publicznego spisu abonentów.

§ 3. DOSTĘP DO DANYCH I ICH ZABEZPIECZENIA

1. Dane osobowe zbierane przez easyCALL.pl są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony Danych osobowych easyCALL.pl SA stosuje odpowiednie zabezpieczenia, które obejmują zabezpieczenia techniczne i organizacyjne. Rozwiązania te obejmują między innymi hasła dostępu, szyfrowanie, ochronę antywirusową, zapory sieciowe, stały monitoring systemów, wykrywanie włamań i nieprawidłowości oraz kontrolę dostępu przez pracowników.

3. W przypadku subskrypcji biuletynu informacyjnego lub zapisania się na inną listę mailingową easyCALL.pl, Użytkownik ma możliwość w każdym czasie zgłoszenia żądania usunięcia swojego adresu e-mail z listy wysyłkowej.

4. Dane osobowe przechowywane są nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, do których je zgromadzono, o ile z obowiązujących przepisów prawa nie wynika ich dłuższe przechowywanie. Okresy przechowywania danych mogą się różnić w zależności od celu ich przetwarzania.

§ 4. JAKIE UPRAWNIENIENIA PRZYSŁUGUJĄ OSOBIE, KTÓREJ DANE SĄ PRZETWARZANE

  • 1. Prawo do wyrażenia oraz cofnięcia udzielonych zgód na przetwarzanie danych kontaktowych, w szczególności gdy wykorzystanie danych Abonenta nie jest konieczne do wykonania umowy, realizacji obowiązku prawnego czy nie stanowi prawnie uzasadnionego interesu easyCALL.pl SA
  • 2. easyCALL.pl może wystąpić o wyrażenie odrębnej zgody lub zgód na określone sposoby wykorzystywania danych nie związane bezpośrednio z realizacją umowy i można je w każdej chwili wycofać zgłaszając stosowny wniosek.
  • 3. Prawo do sprostowania danych
  • 4. Prawo do usunięcia danych
  • 5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych stosownie do złożonego wniosku
  • 6. Prawo dostępu do danych
  • 7. Przeniesienia danych
  • 8. Prawo sprzeciwu
  • Osoba której dane są przetwarzane może skorzystać ze swoich uprawnień poprzez złożenie stosownego wniosku na piśmie lub dzwoniąc na infolinię, easyCALL.pl podejmie odpowiednie działania celem weryfikacji tożsamości osoby zgłaszającej takie żądanie.

§ 5. PRZEKAZYWANIE DANYCH

  • 1. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom trzecim działającym w imieniu easyCALL.pl w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa, w celach związanych ze świadczeniem naszych usług, np.: biurom rachunkowym, dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi doradcze, agencjom badawczym.

  • 2. Dane osobowe mogą być przekazywane innym administratorom danych, działających we własnym imieniu, tj. podmiotom świadczącym działalność pocztową i kurierską, a także biurom informacji gospodarczej i instytucjom zajmującym się dochodzeniem należności i windykacją, jak również podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki i instytucje płatnicze).

  • 3. Dane statystyczne pozyskiwane poprzez nasze strony internetowe (tj. dane zebrane w związku z odwiedzaniem przez Ciebie naszych stron i aplikacji internetowych, np.: logi) przekazywane są podmiotom trzecim do celów analitycznych wyłącznie w formie zagregowanej, tj. bez możliwości identyfikacji konkretnej osoby.

§ 6 DANE KONTAKTOWE

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: możesz skierować dowolne pytania, uwagi lub wnioski dotyczące Twoich danych osobowych do naszego Inspektora Ochrony Danych Osobowych: adres e-mail: iod@easycall.pl.

W celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, skorzystaj z poniższych możliwości kontaktu. adres e-mail: iod@easycall.pl.

Organ nadzoru ochrony danych osobowych: jeśli nie jesteś zadowolony z udzielonej przez nas odpowiedzi, możesz złożyć skargę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

§ 7 PLIKI COOKIES

1. Strony internetowe easyCALL.pl korzystają z plików cookies "sesyjnych" (tj. zapisywanych do czasu opuszczenia strony, zamknięcia przeglądarki) oraz stałych (tj. zapisywanych na komputerze na określony czas).

2. Użytkownicy stron easyCALL.pl mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie i blokowanie plików Szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w pomocy lub dokumentacji przeglądarki internetowej.

3. Wyłączenie plików cookies najczęściej spowoduje ograniczenie lub zablokowanie niektórych funkcjonalności stron easyCALL.pl

4. Na stronach należących do easyCALL.pl SA wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich, tj: - Google Analytics, Google AdWords, Facebook.

5. Pliki Cookies stosowane na stronach internetowych easyCALL.pl nie przechowują danych osobowych

§ 8 ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

1. Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym easyCALL.pl poinformuje z wyprzedzeniem 7 dni poprzez publikacje nowej wersji na stronie internetowej easycall.pl/politykaprywatnosci.

2. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres: pomoc@easycall.pl.

3. Data ostatniej modyfikacji: 24.05.2018 r.

easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)