Telefon w biznesie

Czy telefonia internetowa sprawdzi się w mojej firmie? Czym powinienem kierować się przy wyborze telefonii IP? Jak ją wdrożyć i jakich korzyści mogę się spodziewać? Jeśli szukają Państwo odpowiedzi na te pytania, serdecznie zapraszamy do lektury naszego bloga

Piotr Mazurkiewicz

Członek zarządu, Dyrektor sprzedaży

Automatyzacja kontaktów z klientem zyskuje na znaczeniu dzięki Platformie automatyzacji udostępnionej przez easyCALL.pl

06 listopada 2018 przez Piotr Mazurkiewicz

Platforma automatyzacji kontaktów z klientem może realizować złożone procesy obsługowe bez udziału konsultanta call/contact center. Automatyzowane procesy mogą być wieloetapowe i wymagać pobrania i zestawienia danych z wielu źródeł, z powodzeniem realizujemy procesy windykacyjne, sprzedażowe czy też typowo obsługowe (informacyjne) jak również akcje marketingowe czy promocyjne.

Czytaj więcej

Case study: praktyczne aspekty wykorzystania narzędzi zwiększających skuteczność windykacji

03 października 2018 przez Piotr Mazurkiewicz

Zapoznaj się z naszym case study i dowiedź się jak poprawić skuteczność windykacji nawet o 75%. Nasze case study prezentuje praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji w tym z zastosowaniem automatyzacji procesu windykacji. Automatyzacja windykacji realizowana jest przy wykorzystaniu autorskiej Platformy Automatyzacji Kontaktów z Klientem i umożliwia zastąpienie konsultantów telefonicznych masową wysyłką wiadomości głosowych (VMS) z wbudowanym menu IVR i rozpoznawaniem mowy (tzw. wirtualny agent), może przewidywać także wykorzystywanie innych narzędzi komunikacji masowej takich jak SMSy czy e-maile.

Czytaj więcej

Jak przy pomocy telefonii cyfrowej VoIP zorganizować pracę handlowców w firmie?

25 lipca 2018 przez Maciej Gałązka

Bezproblemowy kontakt z klientami jest jednym z fundamentów prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, w szczególności nastawionej na sprzedaż. Większość firm posiada obecnie kilka numerów stacjonarnych a także kilka czy więcej numerów komórkowych przypisanych do handlowców działających w terenie. Klienci dzwoniący na numer główny biura oczekują sprawnej obsługi, tak aby połączenie jak najszybciej zostało pokierowane zgodnie z ich życzeniem, na przykład do handlowca, który w danej chwili może być w drodze do klienta. Firmy takie potrzebują usprawnienia komunikacji, czyli zintegrowania systemu w jedną całość.

Czytaj więcej

Usługi zwiększające skuteczność windykacji
w ofercie easyCALL.pl

13 lipca 2018 przez Piotr Ziobro

W trakcie realizacji procesów windykacji możliwa jest optymalizacja wielu parametrów, chodzi tutaj głównie o skuteczność dotarcia do dłużników, liczbę wykonanych kontaktów w określonym czasie czy liczbę deklaracji spłaty oraz dokonanych spłat. Z naszych obserwacji wynika iż tylko stała praca nad efektywnością poszczególnych parametrów wchodzących w skład procesu windykacji może doprowadzić do poprawy rezultatów w dłuższym okresie czasu.

Czytaj więcej

Telefonia cyfrowa w e-commerce. Jak usprawnić komunikacje w sklepie internetowym dzięki zastosowaniu nowoczesnej telefonii easyCALL.pl

26 marca 2018 przez Piotr Mazurkiewicz

Stałe usprawnianie komunikacji z klientem w branży e-commerce staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w tej branży, stawiane jest na równi z oferowaniem najlepszych cen czy bezproblemową dostawą zamówionych produktów.

Czytaj więcej

Wirtualna centrala VPBX to najlepsza alternatywa dla firmowej centrali telefonicznej

31 stycznia 2018 przez Piotr Mazurkiewicz

W dobie powszechnego dostępu do internetu firmową centralę telefoniczną z powodzeniem zastąpić może wirtualna centrala VPBX, która oferuje firmom wiele dodatkowych możliwości.

Czytaj więcej

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu.

11 lipca 2017 przez Tomasz Kolimaga

Wakacje w pełni, więc pewnie większość z was szykuje się do wyjazdów za granicę. Niegdyś zastanawialiśmy się, czy zabrać tam ze sobą telefon, czy będzie on działał w obcym kraju i jak będzie wyglądał rachunek telefoniczny po powrocie. Teraz najwięksi operatorzy dookoła krzyczą: „koniec roamingu”, czy oznacza to jednak że połączenia międzynarodowe są tańsze?

Czytaj więcej

Voice mailing z obsługą IVR – pobudź zaangażowanie Twojego klienta

29 kwietnia 2017 przez Tomasz Kolimaga

Według raportu „Komunikacja mobilna w biznesie 2016”, przygotowanego przez IPSOS Polska, działające w Polsce firmy zdecydowanie zwiększają nakłady na komunikację mobilną – dotyczy to zarówno przedsiębiorstw tradycyjnych jak i segmentu e-commerce.

Czytaj więcej

Numeracja zagraniczna w Twojej firmie dzięki easyCALL.pl

30 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

Polscy przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na rynkach zagranicznych. W niektórych branżach zdecydowanie wyprzedziliśmy już konkurentów z innych krajów także tych spoza Europy. Chodzi tutaj o takie branże jak meblarska czy też transport i spedycja a także usługi IT.

Czytaj więcej

Dlaczego warto przenieść do chmury usługi telekomunikacyjne firmy każdej wielkości?

6 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

Chmura to zdecydowanie najdynamiczniej i najsilniej rozwijający się trend w świecie szeroko pojmowanego IT

Czytaj więcej

Dziekujemy wszystkim za odwiedzenie naszego stoiska na XIX Konferencji KIKE w Hotelu Warszawianka w Jachrance.

1 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

EasyCALL na XIX konferencji KIKE.

Czytaj więcej

Telefon Yealink T19 E2 - podstawowy lecz zarazem inteligentny model telefonu IP

9 listopad 2016 przez Tomasz Kolimaga

Moze stanie sie idealnym partnerem dla Twojego biznesu.

Czytaj więcej

VoIP - wiele przydatnych funkcji niezbędnych w biznesie

24 pażdziernik 2016 przez Tomasz Kolimaga

Korzystanie z telefonii internetowej przy wykorzystaniu Telefonów IP to dostęp do wielu przydatnych funkcji i udogodnień niezbędnych do prowadzenia biznesu.

Czytaj więcej

Wzrost popularności telefonii internetowej

16 pażdziernik 2016 przez Tomasz Kolimaga

Telefonia internetowa cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów biznesowych z powodzeniem zastępując dotychczasową telefonie stacjonarną.

Czytaj więcej

Wirtualna centrala telefoniczna easyCALL.pl - doskonałe rozwiązanie dla małego, średniego i dużego biznesu.

1 październik 2016 przez Piotr Mazurkiewicz

Sieć telefonii stacjonarnej w dużej firmie: klientów wita ciepły, profesjonalny głos a pracownicy rozmawiają za darmo w ramach firmowej sieci. Kiedy są poza biurem, mogą skorzystać z funkcji przekierowania połączeń na telefon komórkowy a gdy nie mogą odebrać telefonu, powiadomienie o próbie kontaktu zostanie do nich wysłane sms-em lub e-mailem.

Czytaj więcej

Poradnik - jak zoptymalizować koszty usług telekomunikacyjnych w firmie w oparciu o telefonie internetową (VoIP) zyskując przy tym na wsparciu procesów sprzedaży i obsługi klienta?

1 grudzień 2015 przez Piotr Mazurkiewicz

Posiadanie telefonu stacjonarnego w firmie podnosi prestiż i wiarygodność firmy, im większe przedsiębiorstwo tym więcej posiada linii telefonicznych oraz korzysta z większej liczby usług dodanych związanych ze wsparciem sprzedaży i obsługi klienta w firmie

Czytaj więcej

Easy Unified Communications w praktyce

7 wrzesień 2015 przez Andrzej Dąbrowski

Wdrożenie telefonii internetowej VoIP u klientów posiadających centrale abonenckie ISDN PRA daje znaczące oszczędności – cena abonamentu będzie niższa nawet o 60%!

Czytaj więcej

Telefonia internetowa (VoIP) sposobem na wysokie stawki roamingowe w połączeniach międzynarodowych.

24 maj 2015 przez Michał Jakubowski

Do niedawna telekom był jak król Midas – czego się nie dotknął, zamieniał w złoto. Dziś, złoto stało się brązem, na wieść o zniesieniu stawek roamingowych król pokrzykuje więc i protestuje. A nuż uda mu się jeszcze łupić poddanych, choćby przez kolejny rok.

Czytaj więcej

Zintegrowana telefonia internetowa (VoIP) w firmie – jak zacząć

10 kwiecień 2015 przez Piotr Mazurkiewicz

Telefonia VoIP posiada wszystkie zalety telefonii stacjonarnej – numer w dowolnej strefie numeracyjnej, stabilność i jakość połączeń - jednocześnie jest wciąż od niej tańsza.

Czytaj więcej
easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)