Cennik usług masowych (FAX, SMS, VMS)

Naszym klientom udostępniamy masową wysyłkę komunikatów VMS (voice message), SMS oraz FAX, w poniższych pakietach cenowych uzależnionych od liczby wysyłanych wiadomości.

Cennik masowej wysyłki faksów - fax mailing

Wielkość paczki FAX Koszt paczki (PLN) Cena za FAX (PLN)
10001500,15
10 00010000,10
50 00040000,08
100 00065000,065
pow 100.000do negocjacji

Cennik masowej wysyłki wiadomości głosowych - voice mailing (VMS)

Wielkość paczki VMS Koszt paczki (PLN) Cena za VMS (PLN)
10001800,18
10 00015000,15
50 00060000,12
100 000100000,10
pow 100.000do negocjacji

Koszty wygenerowania zapowiedzi głosowej – na życzenie

Pobierz przykładową wiadomość głosową przygotowaną przez syntezę mowy oraz lektora

Cennik masowej wysyłki SMS z polem nadawcy

Wielkość paczki SMS PREMIUM (z polem nadawcy) Koszt paczki (PLN) Cena za SMS (PLN)
10001200,12
50005000,10
50 00040000,08
100 00075000,075
powyżej 100.000do negocjacji

Cennik masowej wysyłki SMS z losowym polem nadawcy

Wielkość paczki SMS ECO (losowe pole nadawcy) Koszt paczki (PLN) Cena za SMS (PLN)
1000900,09
50004000,08
50 00035000,07
100 00065000,065
powyżej 100.000do negocjacji

Zaawansowane usługi masowej komunikacji dla klientów prowadzących call center jak również usługi windykacyjne

Usługi masowej wysyłki komunikatów VMS, SMS, FAX realizujemy na najwyższym poziomie cenowym i jakościowym warunkowanym posiadaniem przez easyCALL.pl punktów styku z wiodącymi polskimi operatorami telekomunikacyjnymi, równocześni dzięki naszym relacjom międzynarodowym możemy zapewnić atrakcyjne ceny wysyłki wiadomości głosowych oraz fax mailingu dla kampanii zagranicznych.

W razie podpisania długoterminowej umowy oferujemy Państwu możliwość znaczącej optymalizacji kosztów wysyłki komunikatów jak również uzupełnienia usługi podstawowej o automatyzacje całego procesu (m.in. poprzez automatyzacje ponawiania komunikatów w określonym czasie, obsługę kontaktów zwrotnych także przez zaawansowany IVR z syntezą mowy). Usługi takie polecamy firmom wyspecjalizowanym w windykacji i prowadzących call center. Zapowiedzi głosowe możemy przygotować przy pomocy syntezy mowy jak również przy pomocy nagrań lektorskich. Złóż zapytanie wspolpraca@easycall.pl

Pobierz przykładową wiadomość głosową z obsługą IVR (możliwość przekierowania do konsultanta, możliwość złożenia deklaracji spłaty)

Ogólne warunki świadczenia usługi masowej komunikacji

Cennik masowej wysyłki dotyczy komunikatów wysyłanych do wszystkich polskich operatorów stacjonarnych i komórkowych, gdzie maksymalna długość komunikatu VMS to 30 sekund a Faxu – 1 strona. Format pliku do wysyłki Faksu – PDF. Zakupioną paczkę usług należy wykorzystać w ciagu 3 miesięcy. Cennik wysyłki do operatorów zagranicznych oraz wykonywania nagrań lektorskich na życzenie, wyślij zapytanie na: wspolpraca@easycall.pl

Polecaj nasze usługi i odbieraj rabaty dla Twojej firmy
Rabat w wysokości jednego abonamentu otrzyma także polecony przez Ciebie klient easyCALL biznes
SKONTAKTUJ SIĘ
Z NASZYM DORADCĄ
Dodatkowo będziesz mógł rozmawiać za darmo z każdą poleconą nam firmą, rozmowy w sieci easyCALL są darmowe niezależnie czy dzwonisz z Polski czy zagranicy!
*rabat o wartości jednego abonamentu udzielany jest Tobie, jak również poleconemu klientowi, promocja dotyczy podpisania umowy na 24 miesiące na dowolny plan taryfowy poza MICRO. Rabat naliczany jest po opłaceniu pierwszej faktury przez poleconego klienta

Plany taryfowe easyCALL biznes

W ramach planów taryfowych usługa wirtualnej centrali z zapowiedziami głosowymi (IVR) oferowana jest bezpłatnie

Basic

69

  • 2 linie w pakiecie
  • Wirtualny faks
  • Wirtualna centrala
  • Wirtualne biuro
    (3 miesiące gratis)
  • Ponad 1000 min
    w abonamencie

Silver

89

  • 4 linie w pakiecie
  • Wirtualny faks
  • Wirtualna centrala
  • Wirtualne biuro
  • Ponad 1500 min
    w abonamencie

Gold

199

  • 8 linie w pakiecie
  • Wirtualny faks
  • Wirtualna centrala
  • Wirtualne biuro
  • Ponad 3000 min
    w abonamencie

Platinium

299

  • 24 linie w pakiecie
  • Wirtualny faks
  • Wirtualna centrala
  • Wirtualne biuro
  • SIP TRUNK
  • Ponad 5000 min
    w abonamencie

Podane ceny są cenami netto i dotyczą miesięcznego abonamentu easyCALL biznes, liczba minut w abonamencie wyliczona przykładowo dla połączeń stacjonarnych, kwota abonamentu w całości przeznaczona na rozmowy dowolnego typu wg. cennika połączeń easyCALL biznes. Koszt instalacji zależny od wybranego planu taryfowego i posiadanej infrastruktury u klienta (np.: posiadana centrala telefoniczna)

Jeżeli posiadają Państwo: centralę abonencką ISDN PRA własny system PBX lub chcieliby skorzystać z usługi SIP TRUNK prosimy o bezpośredni kontakt z naszą infolinią: 22 490 77 77 lub e-mail: biznes@easycall.pl, nasz doradca biznesowy przygotuje indywidualną ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb, w tym możliwość integracji posiadanej centrali z telefonią internetową.

Połączenia krajowe

Telefony stacjonarne

0,05 zł/min

Taryfikacja sekundowa bez opłat za rozpoczęcie połączenia

Telefony komórkowe

0,15 zł/min

Taryfikacja sekundowa bez opłat za rozpoczęcie połączenia

Pozostałe typy połączeń

  • Biuro numerów
  • Międzynarodowe biuro numerów
  • Informacja kolejowa
  • Połączenia do numerów 800
  • 118 913
  • 118 912
  • 19757
  • -
  • opłata za połączenie
  • opłata za minutę
  • opłata za minutę
  • -
  • 1,16 zł
  • 2,00 zł
  • 1,04 zł
  • bezpłatne
Skrócony cennik połączeń zagranicznych
A
Hongkong (tel. kom.), Kanada
0,01 zł netto/min
B
Andora, Antarktyda, Antigua i Barbuda, Antigua i Barbuda (tel. kom.), Argentyna, Australia, Australia (tel. satelitarny), Australijskie Terytoria Zależne, Austria, Austria (tel. kom.), Bahrajn (NGN), Barbados, Barbados (tel. kom.), Belgia, Belgia (NGN), Belgia (tel. kom. Telenet), Brazylia (Belo Horizonte), Brazylia (Rio de Janeiro), Brunei, Chiny, Chiny (tel. kom.), Chorwacja (NGN), Chorwacja (Zagrzeb), Cypr, Czechy, Dania, Dania (NGN), Dania (Kopenhaga), Estonia, Francja, Francja (NGN), Grecja, Grenada, Grenada (tel. kom.), Guam, Gwadelupa, Hiszpania, Hiszpania (NGN), Holandia, Hongkong, Indie, Indie (NGN), Indie (tel. kom.), Indonezja, Irlandia, Irlandia (NGN), Izrael, Jamajka, Jamajka (tel. kom.), Kajmany, Kolumbia (Bogota), Kolumbia (Cali), Korea Południowa, Luksemburg, Luksemburg (tel. kom.), Malezja, Malta, Mariany Północne, Maroko, Martynika, Meksyk (Guadalajara), Meksyk (Meksyk), Meksyk (Monterrey), Montserrat, Niemcy, Niemcy (NGN), Niemcy (tel. internetowy), Norwegia, Norwegia (NGN), Nowa Zelandia, Pakistan, Pakistan (NGN), Pakistan (tel. kom.), Peru, Portoryko, Portugalia, Rosja, Rumunia, Rumunia (NGN), Samoa Amerykańskie, Singapur, Singapur (tel. kom.), Słowacja, Słowacja (NGN) Słowenia, St Lucia, St Lucia (tel. kom.), St Vincent i Grenadyny, St Vincent i Grenadyny (tel. kom.), Szwajcaria, Szwajcaria (NGN), Szwajcaria (tel. kom. 3G), Szwecja, Szwecja (NGN), Tajlandia, Tajlandia (tel. kom.), Tajwan, Trynidad i Tobago, Trynidad i Tobago (tel. kom.), Turcja, Turcja (NGN), USA, USA (NGN), Uzbekistan, Wenezuela, Węgry, Wielka Brytania, Wielka Brytania (NGN), Wlk. Brytania (Personal Numbers), Włochy, Włochy (NGN), Włochy (tel. kom. Elsacom), Wyspy Dziewicze, Wyspy Turks i Caicos
0,07 zł netto/min
Pełen cennik połączeń

Ceny netto zostały wyliczone na podstawie cen brutto, ceny netto zaokrąglone w dół do pełnych groszy. Opłaty za połączenia naliczane sekundowo. Połączenia na numery 20x, 30x, 40x, 70x nie są dostępne w usłudze easyCALL biznes.

Usługi dodatkowe

  • Wirtualna centrala
  • IVR-zapowiedzi głosowe
  • Poczta głosowa
  • Przeniesienie numeru z innej sieci
  • Prezentacja numeru osoby dzwoniącej
bezpłatne
infolinie 80x od 49 zł/mc
  • Blokada prezentacji numeru (CLIP)
  • Blokada połączeń anonimowych
  • Blokada połączeń
  • Biling online
bezpłatne
Numeracja zagraniczna od 29 zł/mc

Wirtualne biuro

Wirtualne biuro to usługa polegająca na możliwości zarządzania wirtualną centralą przy pomocy przejrzystego interfejsu graficznego, dodatkowo dostępne jest kolejkowanie połączeń oraz synteza mowy w zapowiedziach głosowych

Graficzny Panel
zarządzania Wirtualną Centralą

  • Basic
  • Silver
  • Gold
  • Platinium
  • 9,90 zł/mc (3 miesiące gratis)
  • bezpłatne
  • bezpłatne
  • bezpłatne

Kolejkowanie połączeń
przychodzących - CALL CENTER

  • Basic
  • Silver
  • Gold
  • Platinium
  • 39,90 zł/mc
  • 39,90 zł/mc
  • bezpłatne
  • bezpłatne

Usługi specjalne w ramach wirtualnego biura

  • Synteza mowy w zapowiedzi głosowej
  • Synteza mowy w kolejkowaniu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Nagrywanie połączeń
  • Wysyłanie SMSa z poziomu IVR
  • 9,90 zł od przygotowanego komunikatu głosowego (polski domyślny)
  • 1,50 zł za każde rozpoczęte 15 znaków (komunikaty specjalne i języki obce)
  • 199 zł/mc
  • opłata miesięczna zależna od zajmowanej przestrzeni dyskowej
  • 15 gr

Powyższe ceny sa cenami netto i dotyczą usług udostępnianych klientom easyCALL biznes w ramach miesięcznego abonamentu (płatnych i bezpłatnych)

Bezpłatna telekonferencja easyCALL.pl

Usługa telekonferencji jest bezpłatna na ogólnodostępnym numerze 221 221 221, Na życzenie udostępniamy indywidualne płatne numery polskie i zagraniczne oraz specjalne usługi telekonferencji (możliwość głosowania, nagrywania połączeń, przygotowania indywidualnych zapowiedzi głosowych).

221 221 221

Zadzwoń pod nasz numer dostępowy 221 221 221 i postępuj zgodnie z zapowiedzią głosową, przy pomocy klawiatury telefonu niezwłocznie zorganizujesz swoją telekonferencje na praktycznie nieograniczoną liczbę uczestników, bezpłatny SMS potwierdzi utworzenie pokoju telekonferencyjnego a kolejny będzie szablonem treści SMSa służącego do zaproszenia pozostałych uczestników

  • Własny indywidualny numer dostępowy (Polska)
  • Własny indywidualny numer zagraniczny
  • Wysyłka SMSa


  • Zarządzanie konferencją (w pakiecie z własnym numerem krajowym)
  • - 19 zł / miesiąc
  • - usługa na zapytanie tel. BOK - 22 490 77 77
  • - 0,29 gr/szt, (dotyczy zaproszeń uczestników do telekonferencji, SMSa
    potwierdzającego założenie pokoju telekonferencyjnego oraz szablon
    zaproszeń wysyłamy bezpłatnie)
  • - 39 zł / miesiąc (własne powitanie, autoryzacja wg numeru telefonu,
    możliwość ustawienia praw - słuchacz/prelegent, możliwość ustawienia
    dostępu do konferencji tylko dla wybranych osób, możliwość ograniczenia
    dostępu do konferencji dla wybranych osób).
easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)